Pages

Sabtu, 6 Jun 2009

Kebuhsanan melanda

Hari hari yang kulalui begitu membuhsankan,, arghhhhh.... rase cam nak g merayap jerk... tapi malas lak... hehehe... akibat kebuhsanan yang berlipat kali ganda,, eden pown nganto la meseg yang camgini bunyiknyew kepada kawan-kawan yang eden rase nak bagi... hehehe... yang x dapat tuh,,, baca lah kat cni ek....

” PeRSaHaBaTaN UmPaMa bInTaNg,,, SeNtIsA KeKaL Di aTaS SaNa,, TaPi TaK SeLaLuNyA MuNcUl DaN BeRSiNaR.... BeGiTuLaH jUgA IbArAtNyA SaHaBaT,, tak SeLaLu Di SiSi,, TaPi TeTaP Di HaTi”

Ni lah hasil dari menganto mesej tersebut....

Anis dak skola eden dulu...

” Secebis kasih membuatkan kita sayang,, seucap janji membuatkan kita percaya,, sekecil luka membuatkan kita kecewa,, tapi sebuah persahabatan selamaya bermakna”

Ahmad Zulhilmi

” sahabat bukan 1 tapi beribu,, bukan sebentar tapi selamanya,, bukan untuk dimusuhi tapi disayangi,, bukan untuk dilupai tapi diingati,, bukan hanya disini tapi di mana-mana,, bukan setakat ari ini,, tapi sehingga hujung nyawa”

Izzati Sulaiman

”Bila mempunyai teman,, hargainya,, sayanginya,, bersikap jujur padanya,, kerana teman,, keikhlasannya tak dapat dilihat dan hanya akan dirasai bila tiada...”


Fatin Hashim

”Tuhan ku mohon kepadaMu, sentisalah berkati wanita ini dalam apa jua dia lakukan,, janganlah pernah meningglakan dia keseorangan kerana diaamat memerlukan cinta kasihMu,, pimpinlah setiap langkahnyaagar dia terhindar dari segala macam bahaya dan kejahatan.. aku mohon semua ini kerana aku menyanyangi wanita ini...”

Terharu den bile terbaca ayat doang nih... terima kasih banyak-banyak diucapkan kepada koang... hehehe...







4 ulasan:

Zulhilmi berkata...

oh... tu jer yg di reply... hehe
aku tgh pakai safari web browser nih... nnt aku buat review khas 5 web browser kegemaran aku... hehe

.::izan karmila::. berkata...

hak3...
da koang jerk yang kte anta...
owrite...
bagos2...
okey x??

onlyme berkata...

wei zan..tulis blek name ak btol2!!!! name bapak ak salah la.. Fatin binti Hashim r! huhuhuh

.::izan karmila::. berkata...

okey..
ne kte tau...
hak3..
;b~