Pages

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Sabtu, 12 Mei 2012

kondangan rumah najib dan Elfira


Assalamualaikum dan salam sejahtera…

Korang buat ape je hari-hari cuti macam ni?? Ha,, nak tao tak,, hari ni kan,, izan pergi kondangan kat taman izan,, tema die warne biru tecois,, betol ke eja macam tu,, kalo salah pon,, pedulik hapa,, haha…  yang kat bawah ni,, gamba izan bersama mereka,,, sapa mereka?? Tengok je ok,,nanti baru tanye kat bawah tu…


ni gamba la gamba pengantin nye,, eh,, eh,, silap.. ni gamba abg pengantin dengan isterinye,,


ni gamba izan dengan abg kamal...


ni pulak gamba izan dengan kak aida,,,


ni pulak gamba izan dengan ayu,, sepupu izan... =)

mesti korang tertanye tanye kan,, nape tak ambil gamba dengan pengantin... hahaha... sebab,, mase tu,, pengantinnye sebok posing kat pelamin,, malas pulak nak menunggu... ambil gamba dengan abang pengantin pon jadi la... =)

pst pst pst : kondangan tu,, maksodnye,, jemputan majlis perkahwinan.. eh,, betol ke tu maksodnye??

0 Komen: