Pages

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Isnin, 8 Mac 2010

rum8??? hurm....

assalamualaikum kawan2,, pe kaba sume?? hehehehehe,, windu plak rasenyew tangan nih nak menaip bibit2 ayat.. ceh,, gilew kentang r..

izan nak bercerita cket psl rum8 baru izan nih,, ye la an,, 1st time dok aras br,, rum8 pown baru la... sesiapa yang kenal rum8 izan yg soang nih,, di harap x diceritakan mende nih kat die ea... kang die bangge lak,,

camnih citew die,, ceh,, cam nk ngumpat pown ade.. hakhakhak,,, adei.. x de pape sebenanye,, nak tao x,, izan bersyukur sgt dpt rum8 cam die tao..setakat nih,, solat izan terjage la gak,, kalo nk dibandingkan dgn sem2 lps.. bkan pew.. kalo dulu2(dok kat ostel jerk ea,,) suboh selalu lps,, telajak tdo pnye psl,, skunk nih,, alhamdulillah,, da bertambah baek.. thank's ye rum8..

dgn kejadian yg macam2 berlaku kat blok nih,, kalo x dew die yg bg semangat,, mmg x kan berani nak turon time histeria ari tuh,, adei,,

1st time plak jmpe dak histeria,,, uyai.. 1 mlm 5 kali kena,, blo izan jerk 2 kali,, oang yg same.. blok b4,, 2 oang,, yg soang tuh,, kene 2 kali gak,, tapi x terok cam dak blok izan kene,,

alhamdulillah,, dgn berkat dan pertolongan dari Allah dan kawan2 yg membantu serta yg sanggop dtg (yg tgh meting jpk & rpi) pown de,, lagi2 rum8,, semata2 nk tolon dak blok izan tuh.. alhamdulillah,, leh setel gak.. terima kasih banyak2 di ucapkan...

0 Komen: