Pages

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Rabu, 11 November 2009

korang nak tau x??

ish pelik tol izan tengok perangai dak sorang nih,, tadi,, bos de la kaco dak yang die minat,, pastuh,, boley die tarik muke ngan bos,, die ingat bos btol2 suke kat dak yang die minat tuh.. ish3.. bos an da kawen.. watpe nk minat kat dak tuh.. adoyai.. x sempat2,, lom kol 5,, da dok terconggok kat depan tempat punch kad.. ish dak nih.. muke die,, cam nak nangis pown de..

x paham btol dak zaman skunk nih an,, gado jew ngan pakwe,, x nak makan r,, mogok lapa r.. tapi,, pe paedah nyew,, pakwe tuh,, punye la dok berseronok ngan pompuan laen,, yang pompuan nih,, dok menahan lapa,, konon2,, pakwe nak amek kesah r tuh.. padahal,, pakwe die x kesah pown,, sape yg merana?? pompuan nih gak.. korang kene ingat.. sape yang membesarkan korang dari kecil sampai besar..

mak ayah,, ditengking2,, awek or balak,, di sayang2.. ish2.. nauzubillah.. jauhkan lah.. korang kan masih ade mak ngan ayah or kawan2.. wat pe nak saket kan diri demi orang yang da x suke kat korang lagi.. kalo da saket,, sape yang susah?? mak ngan ayah gak.. sape yang korang cari dulu,, mak ayah gak,, bile da x dew duet,, korang cari sape?? mak ayah lagi.. nape x cari awek or balak yang korang sayang sangat tuh.. ish3..

yang da lalu,, bia kan jew,, buang yang keruh,, ambil yang jernih.. sayangi mak ayah korang sebelom mereka meninggalkan korang terkapai2 tanpa arah tujuan..

pesanan ntok kawan izan tuh.. :

wei,, rilex suda.. ko nak majok ngan bos watpe?? kalo bos btol2 suke kat dak tuh,, ko nak wat pe?? nak tejon lombong?? g la,, wat kije bodo tuh.. kalo ko monyok sok,, siap r ko kene ceramah ngan aqu..

5 Komen:

cyr!n berkata...

aish!!!
pe kejadahnye la kawan kow tu..
suh dew bukak slipa.. suh dew bepijak pada bumi yng nyata ni!!!
huhuhuh

*** BuNGa DaHLiA *** berkata...

nape dgn kwn ko 2 izan??
ske2 dia je nk mrjuk dgn bos..
ckp dgn dia klau da org x ske lupekn je..
rmai lg org kt luar yg lbh ikhlas dr bf dia 2..
ish2...
nauzubillah..

.::izan karmila::. berkata...

ntah r..
kte pown tatau..
pape ntah an,,
alhamdulillah,,
skunk nih,,
die da ok..

Cahaya Azrin berkata...

pakwe2....
napew nk couple2???
kawen terus jew...
hahahaha
ken snng....gatai sukew bos napew???tau la bos tu kaye...bos aku x encem...so...aku x minta la ngan diew...tp...abg2 admin hensem2...klu diew nk...soh dtg cni...belambak abg2...sumew adew duit...hahahahha...promote plak en...heheheheh

Tanpa Nama berkata...

ape da.....prmpuan nie....
ish....ish.......
klu aku cr je yg laen....
kan byk kt cne....tp....
kene la pndai pilih...yg pntg agamanya.....bkn kaye or hensem....
rezki n jodoh sume dh ditentukan....
kite je yg kene pndai wat pilihan dlm hidop nie.....ahaks....
--Hanis Adk CT89--