Pages

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Ahad, 23 Ogos 2009

...rindu la plak...

~Meh nyanyi same-same~

Kau dan aku ,adalah satu,, Tak kira apa
Segala rintihan aku ,engkau selalu ada
Biar kata memisah kita
Biarkan saja
Kerana terbiasa
Mengejar mimpi ,yang pasti akan aku
Sentiasa merasa kehilanganmu
Ku akan tunggu saat bertemu
Tiada henti
Walau dimana kita berdiri
Di dalam dunia ini
Biar sampai akhirnya nanti

~Aizat~

Sahabat…mengapa kau pergi
Tinggal aku sendiri
Kau tahu ku tak sanggup

Sahabat…ingat lah kau slalu
Jadi yang terbaik
Walau kau tak disini lagi

Sahabat…aku rindu padamu
Datang walau sesaat
Ku ingin kan kau hadir

Aku disini dan menunggu
Diam tanpa dirimu
Kau tahu ku tak bisa
Beranjak terbang dan melayang
Tanpa diri mu ku tak bisa dan kembalilah

~Aizat~

Bergetar jiwa dipersada bercahaya
Pertemuan harapan pertama kalinya
Bergetar jiwa menghadapi mimpi-mimpi
Sukar dipercaya pintunya terbuka

Di sini jua memori tercipta
Walau seketika terjalin kasih kita
Mungkin disini kita kan terpisah
Kenangan bersama tiada kulupa

Mengalun suara sesuri bisikan hati
Seiringan mencari haluan berseni
Bergetar jiwa menghadapi mimpi-mimpi
Tiada pon terduga pintunya terbuka

Yang terpahit jua termanis
Semuanya bagiku terindah
Kuingati buat selama-lamanya

~Shila~

ketika mula bertemu  
terasa bagai telah lama bersua
kau sambut hulur tangan ku
bertegur sapa penuh mesra

masa terus berlalu
dan kita ttp seiringan berjln
menepuh,, onak liku,,
lalui suma suka dan duka bersama
biarlah apapun rahsia
dan kelemahanmu,,
ttp,, engkau temanku,,

riangnya,, saat kita ketawa,,
asyik senda dan bercerita
walau sesekali pandangan kita berbeza
angannya ttp serupa
adakalanya kita juga sering terluka,,
namun diakhirnya,, kita ttp bersama..

dan kini dipisahkan,, dua benua
saling mengejar cita,,
x pernah kulupakan
detik yang indah bersamamu,,
temanku,,

~U.N.I.C~


kurindukan koang.... korang izan rindu bangat nih,, rindu sangat2 kat dak ex-student SKPP thn(1996-2005) ngan SMKJ thn 2002-2004,, alhamdulillah,, skunk nih,, dpt guk jumpe ngan doang,, ye lar,, 1 kg n,, 1 kg?? kg sebelah-mnyebelah jerk... bkn 1 kg.. hehehe...

kat x-student SMTPD pon,, rindu bangat sama koang,, batch,, 2005-2006,, kat dak2 dorm 8(05) ngan dak2 dorm3(06),, dak klas PR(pengaturcaraan)... ble nak jumpe koang ag nih,, da rindu tahap gaban da nih..

kat dak poli yang kat sabak bernam pown,, windu la oi... rase cam nak g poli jerk,, tp,, bz la plak.. hehehe... windu bangat nih,, lagi2  kalo teringat mase sem 1,, dak blik b1-1.1... Talisa Edura,, Khalila,, Dewi,, ngan Adah n Ain... koang,, t konvo,, jmpe izan ek.. da r setaun jerk dpt jmpe koang.. nak tau x,, tata,, lala,, kat tmpt izan li ni an,, de dak 2 oang nih,, prangai doang same ngan koang,, ble jmpe jerk doang,, t'ingat lak kat koang,, doang nih,, dak praktikel dr ikbn,, mane ntah.. lp lak..hehehe..

ngan dak2 klas izan pown,, dak klas DIP 4A,, windu nak gado ngak koang,, hehehe... ngan dak2 poli yang len pon,, izan rindu guk,, kat dak JPAM,, PUPSIS,, PRS,, JPK(yang baru).. (dak2 yang izan kenal jerk..) huhuhu... ble ek,, dpt jmpe koang ag.. ("n_n).. 

k r koang,, jumpe ag nnt.. da~

0 Komen: