Pages

Jumaat, 1 Mei 2009

Buzy nyew bulan 4 nie....

Assalamualaikum n salam sejahtera........
da lame da tak update blog ni atas ke buzy-an saya kat poli nie mengalahkan PM... ceh,,,,, poyo jew... huhuhu....
Kat Bawah nie, aktiviti2 sepanjang blan 4 nie...

5 April 2009
Hari konvo poli yang keberapa ntah...
lp lak... lg pown, mls nk g, ramai sgt oang kat c2...
malas nk bersesak2 kat tengah2 oang ramai...

18 April 2009
Gotong-Royong perdana
yang di anjurkan oleh JPK... best la gak...
maaf yew kat sape2 yang x dapat makan mase tengah hari tuh...
sepatotnyew, makanan banyak lbey... tapi, x tau lah camne makanan ley terkurang...








24-26 April 2009
Hari Poli n Kem JPAM kat Sg. Dusun...
Antara kedua-dua aktiviti nie, terpaksalah saya memilih untuk ke Sg. Dusun anjuran JPAM peringkat Daerah...kalo kat poli pon, belom tentu saya bley dok rehat kat blek... sudah tentu saya kena jaga dak-dak yang masuk sukan kat poli nie... tuh pown anjuran JPAM gak... adus....
Bukan untuk mendapatkan alaun semata-mata,,, tapi untuk mengutip pengalaman sebanyak boleh yang bukan selalu dapat.... seronok sangat,,,, lagipun saya sukakan aktiviti2 yang lasak,,, walaupon tak la lasak sangat aktiviti pada hari tersebut...
nie gambar2 yang sempat saya rakamkan...






28 April 2009
"Malam Seharum Budi"
malam seharum budi nie, tuk warden n dak2 JPK... Masa tuh Saya jadi ketua unit tuk publisiti..
ble blek jew dr kem kat sg Dusun,da pk banner ngan backdrop tak siap ag...
adus... pening da..da r tak cukup tdo... Hanya Allah jew yang tau.. nasib baek klas banyak tak dew... Lepas nih, da tak nak pegang ape2 ketua lagi... penat gile.... da r ajk perempuan tak turun tolong... malas tol doang nih.. seb baek dew ajk dak sem 1 tuh... rajin tol doang nih... ribuan terima kasih kat azwan, yadi, syamil n da geng kerana kesungguhan koang tolong akak ari tuh...









Tiada ulasan: