Pages

Khamis, 19 Februari 2009

Cinta yang sempurna – neo letto n 6sent

Terbawa aku dalam rasa
Yang selama ini terlupa
Ohhhhh...ohhhhh
Mungkinkah ini cinta

Hatiku cuba untuk mencari
Ke mana aku telah pergi
Ohhhh.. ohhhhh

Mungkin ini semua mimpi
Hanya ilusi cinta yang menipu
Keindahan yang semu..
Semua hanya palsu
Keindahan yang semu..
Semua hanya palsu

Bawa aku kepadamu
Keindahan yang tak semu
Peluk aku
Jangan pernah kau biarkan
Ku terlupa
Padamu

Kasihku tempatku mengadu
Takkan ada cinta yang bisa
Sempurna selain kepadamu
kepadamu

hanya ilusi cinta yang menipu
Keindahan yang semu..
Semua hanya palsu
Keindahan yang semu..
Semua hanya palsu

Bawa aku kepadamu
Keindahan yang tak semu
Peluk aku
Jangan pernah kau biarkan
Ku terlupa
Padamu

Bawa aku kepadamu
Keindahan yang tak semu
Peluk aku
Jangan pernah kau biarkan
Ku terlupa

Bawa aku kepadamu
Keindahan yang tak semu
Peluk aku
Jangan pernah kau biarkan
Ku terlupa
Padamu

Kasihku tempatku mengadu
Takkan ada cinta yang bisa
Sempurna selain kepadamu
kepadamu

Tiada ulasan: